Monday, December 14, 2009

TAK LAMA AKU AKAN MENINGGAL..............KAN

Relax guys..aku saja mention tajuk entri tu..chill uh..tapi memang agak poyo kan kan entri ni..^^..actually,aku sekarang ni menghitung hari..tak lama lagi aku akan meninggalkan tanah negeri Sabah Di Bawah Bayu ni, tempat lahir aku yang tercinta ni..huhu(macam taik kan aku?)

Entah la..apa yang patut aku rasa ah? Excited? happy? sedih? takut? seram sejuk?hurm..rasa excited tu ada la jugak..tapi setakat 30% jak..yang selebihnya most to sedih la..aku sedih mau meninggalkan family aku..kucing aku,kawan kawan aku..huargh..sedih la..tapi kalau difikir fikirkan balik..semua tu aku kena korbankan demi masa depan aku..tak apa bha epy..3 tahun jak tu..bukannya lama..kau study jak bagus bagus k..jaga tingkah laku,tau la di negeri orang kan..kau kena kuat,tabah,gigih berusaha..aku yakin kau boleh hadapi semua tu.Amin(sedang memotivasikan diri sendiri)n_n


~kamu! Doa doakan la aku k..thanks~ ^_^

2 comments:

  1. baek2 ko ya nak d cna..
    jan ko menggatal pla..
    ingat mak bapak n kakak ko yg kili tue..
    ahahhaha

    ReplyDelete
  2. ya bu'..
    hahaha..
    bha aku gtau akak aku ar..
    kau ckp dia kili..
    haha

    ReplyDelete

CELOTEH MUDA-MUDI