Friday, December 25, 2009

IT'S TIME

Kini,Sudah tiba masanya untuk aku melangkah pergi..melangkah pergi jauh dari segala-galanya;Keluarga tercinta,Cuzzies,Frenzies,Awa(Kucing kesayangan aku),Home,Bilik..huhu..Gonna mish them hell much..owh,one more thing,FYI after this im gonna kinda hellllllllll bz dude..huhu..so,it means ruang masa untuk kita 'bercengkarama' akan menjadi lebih sempit,kerna masa masa itu akan digunakan untuk perkara yang lebih memanfaatkan..laaaa sangatt^^..jadi,untuk 'kemas kini'(skema lak ayat) blog pon akan mendapat kekangan..tapi insyAllah aku akan try cari ruang untuk update blog aku,dari semasa ke semasa..Harap sahabat sahabat aku akan dapat memahami aku sekiranya jarang text/call or tak terbalas text/terangkat call or something la..jangan pulak di sangka aku da sombong/berubah..aqku tetap ingat kat korang semua..terutama family aku..jangan risau mak,aku akan call mama kalau ada masa free nanti k..

then,aku harap family aku akan berada dalam keadaan yang sihat sihat walafiat sepanjang aku tiada di rumah..tau2 aku pulang  suma badan family aku makin mengembang kesemuanya..aku jak yang makin mengecut kali(<---Epy PERASAN!)..hihi..

Untuk ahli keluargaku,

-Bapa; bapak jaga diri baik baik k..jangan selalu marah marah..nda bgs utk kesihatan bapak tu..aku tau bapak akan jaga mama biarpon bapak tak tunjuk..Tanx for Everything..Luv Ya~^^

-Mama; mama pon jaga diri baik baik jugak,jgn lupa mkn ubat mcm selalu k..jgn risau sgt psl aku ya mak,nanti tjejas ksihatan mama lak..aku akan call mama jugak tu kalau ada masa free k..tanx for Everything..Luv Ya So Much~

Abang Long; Tolong tengok2 kan mama,Jangan tau jln ja k..Luv Ya~

Kakak Long; Tanx For Everything kak..kak n family jaga diri baik2 d lahad datu k..Luv Ya~

Abang Ngah; Abg jaga kesihatan tu,jgn kerja keras betul..minta la cuti sekali sekala k..Tanx for Everything..Luv Ya~

Abang Ucu; Selalu la p rumah k,Tolong tengok2kan mama..Tanx For Everything..Luv Ya~

Kakak Ana; Kak,Thanx For Everything k..Sorry k kalau aku terkasar,aku bkn sengaja bha tu tp memang begitu da perangai aku kan,kasar ni..tanx gak coz sanggup korbankan Fon kau..^^..Tengok mama,tolong2 mama k..pujuk mama kalau dia risau psl aku..Luv Ya~

Anak2 Buah aku sekalian; jangan nakal nakal,Aku sayang kamu sumaa..



Untuk para sahabatku,

-Utta' a.k.a Omah; kau jangan putus asa dude,kau cari jak peluang tu k..peluang ada di mana2,aku yakin kau boleh(aisehmen,mcm taik ni..)^^

-Mei2; i 'Hate' u..jaga diri baik baik k..jangan lupa aku..sampai sana aku akan text kau jugak tu..

-Bedah; (ya ada jugak nama kau ni,jgn kau purak2 tkejut sana..) kau jaga diri k..tanx kau sudi tolong aku..byk btl aku tanya kau kan..mcm2 aku tnya,yg x masok akal pon aku tnya gak..haha..kau la infocentre setia aku..Tanx~

-Fara; take care babes,Mish n Luv Ya~^^

-Pipah; Mcuk,tak lama lagi~ kita akan jumpa jugak tu..jgn sedih sedih lg k..sayang kamu^^

-Erna; Mish U babes.jaga diri...^^

-Farra; u da berpunya,Jangan la marah2 i..jgn pk bukan2 psl i k..i suke kwn dgn u..jaga diri tau^^

-Era; Bha,berabis la kau d Sarawak tu..jgn enjoy sangat k,,kaga diri kau d sana tu..^^

-Farah; geng,berjumpa gak kita di sana tu nanti k..^^

-Bob; Tanx Ar fren..next time kita hang-out k,,take care^^

-Kwn2 yg laen baca entri ni,Take Care Suma k..^^


Last but not least,jangan risau guys..aku bukan selama lamanya stay sana..kalau cuti aku balik gak tu..RINDUUUU sangattttt..k,until then..See Ya! ^^

No comments:

Post a Comment

CELOTEH MUDA-MUDI