Monday, November 16, 2009

BOLEH BHA KALAU KAU

>Orang yang BAIK adalah..
-Orang yang sentiasa memahami perasaan org laen
-Orang yang sentiasa menjaga hati orang laen
-Orang yang sentiasa membuat amal kebajikan
-Most important,Ciri-ciri tu tidak ada dlm diri aku! terasa sungguh hina diri iniMySpace


>SAHABAT selalunya..
-Pinjam duit dengan aku kalau ada krisis kewangan
-Khianat sahabat sendiri
-Ambil Kesempatan kalau kita ni baik dengan dia
-Seronok kalau lepak ramai ramai


>MenCINTAI adalah..
-Orang yang punya perasaan Cinta terhadap kekasihnya
-Orang yang punya perasaan Kasih terhadap kekasihnya
-Orang yang punya perasaan sayang terhadap kekasihnya
-Orang yang punya perasaan rindu terhadap kekasihnya

>Putus CINTA bila...
-Orang yang dicintai meninggalkan kita
-Orang yang dicintai memutuskan hubungan
-Orang yang dicintai mempunyai orang lain
-Orang yang dicintai sudah tidak ada rasa cinta

>DUIT buat saya tiba-tiba jadi...
-Orang yang lupa ingatan
-Orang yang tidak keruan
-Orang yang sangat meterealistik
-Orang yang tidak peduli dengan dunia lain

>Saya RINDU..
-Fara
-PiPah
-Buddy
-Geng2 PLKN

>Cara saya menunjukkan KASIH SAYANG..
-Rahsia
-Rahsia
-Rahsia
-Rahsia

>Bila saya DIKHIANATI...
-Saya akan Sedih
-Saya akan kecewa
-Saya akan Memaki Hamun orang yang telah mengkhianati akuMySpace
-Saya akan Balas balik!!MySpace

>Saya pilih BUNGA apabila...
-Orang suruh saya pilih
-Orang minta saya pilih
-Saya diminta pilih bunga
-Bunga pilih saya bila..hahaha

>Empat orang yang saya ingin katakan I LOVE U setiap hari ialah..
-Yang Maha Esa
-Family
-Kekasih
-Sahabat

>Waktu saya 13 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
-Saya mula masuk SMK PUTATAN
-Saya menang Olahraga acara lari pecut 100M
-Saya digelar 'Sport Girl' atas sebab2 tertentu ole cg.Amy(mesti Disindir kalau saLah sikit)
-Sedang aku lepak d koridor luar kelas,angin dari arah belakang yang sgt sempoi tlh menerbangkan Tudung aku  p atas zink bawah..terkakai kakai aku seorang diri amik tudung aku blk..wakakakaka(sib bek teda org nmpk time tu,tuhan jak la)

>Waktu saya 21 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
-Belum sampai ke umur itu lagi
-Belum sampai ke umur itu lagi
-Belum sampai ke umur itu lagi
-Belum sampai ke umur itu lagi

>Saya MENANGIS bila...
-Kehilangan orang yang saya sangat sayang
-Ditinggalkan orang yang disayangi
-Orang yang disayangi curang
-Barang yang amat saya sayang telah hilang/dicuri


>CANTIK pada kacamata saya…
-Aku tak Rabun
-Aku tak rabun
-Aku tak rabun
-Aku tak rabun


>Tak ada yang paling mengGEMBIRAkan saya kecuali...
-Dekat Dengan Family
-Dekat Dengan si Dia
-Dekat dengan Sahabat
-Dekat dengan HP..haha

>Jika saya boleh UBAH sesuatu, ia adalah...
-Orang yang sepatutnya macam Donald Trump adalah saya
-Orang yang sepatutnya macam Albert EinsTein adalah saya
-Orang yang sepatutnya macam  Bill Gates adalah saya
-Orang yang sepatutnya macam orang adalah saya(0-o)? haha

>Jika SENYUMAN tidak boleh dihentikan, saya akan…
-Ketawa pulak
-T'Sengih sengih pulak
-Menang Award Adorable Smilest In Da woRLd
-Insuranskan senyuman saya..haha

>Empat orang INSAN paling penting dalam hidup saya...
-Family
-kekasih
-Sahabat
-Musuh

>Jika saya ada RM 1 JUTA, saya akan berikan kepada...(selain 4 orang di atas)...
-Derma kpd org yang memerlukan
-Arkitek utk Bina Bangunan Badan badan kebajikan
-Perompak/penyamun/pencuri dsb.
-Saya sendiri


>jika kamu ingin BERJAYA, maka kamu mesti…
-Berusaha
-Kerja keras
-Berdoa
-Tawakkal

>Warna yang memberi saya INSPIRASI...
-Hitam=Tidak semua perkara sedih/kecewa akan dilalui
-Putih=Tidak Semua perkara suka/gembira akan dilalui
-Biru=Kamu akan tenang bila berfikiran Positif
-Brown/Grey=Sangat indah

>Duit bukan segala-galanya, TETAPI…
-Duit tetap Duit
-Aset Penting dalam busisness
-Tak kan dapat beli apa apa tanpa duit
-D.u.i.t Bunyinya tetap DUIT..haha

>Saat paling MENYENTUH PERASAAN pernah saya lalui adalah…
-Melihat Seseorang bersedih di atas kehilangan org yang amat disayangi
-Orang kurang upaya di buli/ditindas
-Orang yang disayangi meluahkan perasaa dr dlm lubuk hati..jeng jeng jeng..
-Kucing kesayangan Saya mati!

>Saya akan TERSENYUM PANJANG bila…
-Orang cakap baik baik pasal saya
-Orang senyum dengan saya
-Orang ambil berat terhadap saya
-Orang buat saya tersenyum

>Dan..bila saya GEMBIRA, saya…
-Automatically,mood akan berubah jadi haPPy
-Senang Hati
-Riang Ria
-Ceria

>Jika saya tak dapat CINTA si dia, maka saya…
-Paksa sampai dia cinta saya..hahaha..
-undur diri
-suicide?
-main sudoku? haha

>Perkara yang paling INDAH telah saya lakukan SEMALAM adalah…
-Tengok wayang
-makan
-ketawa
-Hang-out ngan family members

>Jika saya boleh menulis sebuah buku, TAJUKnya adalah…
-Kenangan PLKN
-Perempuan Skodeng Lelaki
-Kejayaan Jutawan Eiphy_Hiei
-Tak Boleh Blah!

>Sebelum saya PERGI buat SELAMA-SELAMANYA..saya ingin..
-BerTaubat
-Makan makanan yang lazat sepuas-puasnya
-Berlari sepuas puasnya
-ketawa sepuas puasnya

>Saat melakukan semua 30 SOALAN ini, saya rasa…
-Sangat sakit hati.banyak betul soalan
-sangat penat
-sangat bosan
-sangat lapar

*thankz to bedah yang telah tag aku..ngeee~~

No comments:

Post a Comment

CELOTEH MUDA-MUDI