Thursday, November 26, 2009

AIDILADHA

Salam..

Selamat Hari Raya AidilAdha kawan kawan..yeahh..aku tak sabar nak makan daging ni..lama tak makan..lagipon kalau makan daging banyak banyak tak elok untuk kesihatan jugak kan..kalau makan sekali sekala..perghhh...nyaman jooooo..*ngeeeee*..

recently,kehidupan aku sangat sangat sibuk..tiap tiap hari jalan..boleh dikatakan aku berada di rumah untuk beberapa jam sahaja..banyak urusan mau kena buat..

hari ni,hari raya korban,bapak aku da plan awal awal nak g beraya kat rumah pakcik aku di kampung..wahh..bestnya.tapi aku ni macam letih..penat tok beberapa hari ni tak hilang lagi..
aiyaya..

well guys,gtg now..i've something to do..hopefully im in good mood for the whole day..
see u later guys..n_n

No comments:

Post a Comment

CELOTEH MUDA-MUDI